Hello there!
It's been a while for updating our news. BUT we have a great news today! Our intern, Agnes! She got the first contract from Hokkaido to our company and she is the first intern getting a contract from AIESEC. We are so proud of you. You are splendid Agnes! 😁
---------------------------------------------------------------------------------
こんにちわ、東京オフィスからの発信です!
今までフェイスブックを更新してきて、今日はとびっきりいいニュースがあります!
東京オフィスにいるインターン生アグネスさんがとうとう初コントラクトのゲットに成功しました!しかもAIESECからコントラクトをゲットできたのは彼女が初めてです。
これからが楽しみですねー がんばれ!光り輝くアグネス!